Se încarca...

Termeni și condiții

Secțiunea 1 - Definiții

Se înțelege în acești termeni și condiții:

  1. Antreprenor: Persoană fizică sau persoană juridică, care vinde produse și / sau servicii prin vânzare la distanță;
  2. Consumator: orice persoană fizică ce intenţionează să comande sau să procure ori care comandă, procură sau foloseşte produse, servicii pentru necesităţi nelegate de activitatea de întreprinzător sau profesională;
  3. Contract la distanță: Un contract pentru furnizarea de bunuri sau furnizarea de servicii, în care întreprinzătorul dispune de sisteme organizate, concepute pentru vânzarea la distanță, înseamnând că începând de la vânzarea de produse și / sau servicii până la achiziția finalizată sunt efectuate exclusiv prin intermediul comunicării la distanță;
  4. Mijloace de comunicare: Instrumente de comunicare, implementate până la inițierea sau încheierea unui contract între un consumator și un antreprenor, fără prezența fizică simultană a părților;
  5. Perioada de revocare: Perioada în care consumatorul poate solicita anularea unei achiziții la distanță;
  6. Dreptul de revocare:Posibilitatea consumatorului de a renunța la contractul la distanță în perioada de revocare;
  7. Zi: Ziua calendaristică;
  8. Contract permanent: Un contract încheiat la distanță și se referă la produse și / sau servicii a căror livrare și cumpărare a fost obligată pe o perioadă mai lungă de timp;
  9. Medii de stocare durabile: Fiecare suport care permite consumatorului sau proprietarului afacerii să salveze informațiile care îi sunt direcționate personal, astfel încât să fie posibilă o vizualizare viitoare și o reproducere verbatimă a informațiilor stocate.;

Secțiunea 2 - Identitatea proprietarului

FysioSupplies B.V.
Denumirea comerciantului: FizioSupplies.ro

Sylviuslaan 9
9728 NS Groningen
Olanda

Număr de telefon: +31 50 549 2206 (Luni - Vineri: 08:30 a.m. - 5:30 p.m.)
Email: info@fiziosupplies.ro
Număr TVA: NL822538489B01
CoC: 50074423

Secțiunea 3 - Aplicabilitate

  1. Aceste termenie și condiții se aplică fiecărei oferte primite de la antreprenor și oricărui acord contractual prin distanță între antreprenor și clientul cumpărător.
  2. Înainte de încheierea unui contract la distanță, termenii și condițiile sunt puse la dispoziție pentru a fi citite de către client. Dacă acest lucru nu este posibil, termenii și condițiile sunt afișate clientului sau sunt transmise gratuit înainte de încheierea unui contract.
  3. Prin încheierea electronică a unui contract, prin derogare de la alineatul (2) și înainte de încheierea unui contract la distanță, termenii și condițiile vor fi puse electronic la dispoziția clientului. Este foarte indicat ca consumatorul să le stocheze pe un mediu de stocare durabil. Dacă acest lucru nu este posibil, clientul este înștiințat unde să găsească termenii și condițiile sau acestea îi sunt trimise gratuit înainte de încheierea unui contract.
  4. Dacă pe lângă aceste condiții generale există reglementări specifice produsului sau serviciului, al doilea și al treilea paragraf din această secțiune intră în vigoare. În cazul unor condiții inconsecvente, consumatorul poate respecta întotdeauna reglementările care îi sunt cele mai convenabile.

Secțiunea 4 - Ofertă

  1. Dacă o ofertă se încheie în anumite condiții și are un termen limitat de valabilitate, aceasta este menționat în mod explicit în ofertă.
  2. Oferta include o descriere completă și precisă a produselor și serviciilor oferite. Produsul este descris într-un mod în care este facilitată o evaluare satisfăcătoare a clientului. Imaginile produsului sunt reprezentări veritabile ale produselor și / sau serviciilor oferite. Greșelile sau erorile evidente ale unei oferte sunt neatestabile și, prin urmare, nu sunt obligatorii pentru companie.
  3. Informațiile fiecărei oferte trebuie să fie prezentate astfel încât să fie clarificate drepturile și responsabilitățile consumatorului asociate cu acceptarea ofertei. Acest lucru se referă în special la:
    • Prețul fără taxe;
    • Toate costurile de livrare;
    • Modul în care a fost încheiat un contract;
    • Dreptul de anulare aplicabil sau neaplicabil;
    • Modalitatea de plată, livrarea și executarea contractului;
    • Perioada de acceptare a ofertei sau perioada ofertei;
    • Tarifele de comunicare la distanță, dintre care costurile de utilizare sunt calculate pe o bază diferită de costuri decât tariful de bază;
    • Modul în care sunt arhivate și puse la dispoziția clientului acordurile contractuale;
    • Modul în care clientul este informat despre acțiunile nedorite ale antreprenorului înainte de încheierea unui acord și modul în care aceste acțiuni pot fi refuzate înainte de încheierea contractului;
    • Limba în care, pe lângă olandeză, un contract poate fi încheiat
    • Compania & rsquo; s regulile de conduită pe care antreprenorul se angajează să le respecte și unde pot fi consultate;
    • Durata minimă a unui contract la distanță în cazul livrării periodice și continue a produselor și serviciilor;

Secțiunea 5 - Încheierea contractului

  1. Acordul este, sub rezerva alineatului 4, încheiat, atunci când clientul acceptă oferta și îndeplinește acordurile contractuale necesare.
  2. La acceptarea electronică a unei oferte de către client, se trimite o confirmare electronică a acceptării ofertei. Cât timp primirea acestei confirmări nu a fost confirmată de client, acesta poate revoca acordul.
  3. În cazul încheierii unui acord prin mijloace electronice, antreprenorul este obligat să ofere măsuri tehnice și organizatorice de securitate adecvate în timpul transmiterii datelor și utilizării mediului web al companiei & rsquo; Dacă clientul decide să plătească electronic, în procesul de plată sunt luate măsuri de siguranță suplimentare.
  4. Antreprenorul poate - în cadrul cadrului legal - să verifice solvabilitatea clientului și, prin urmare, capacitatea sa de plată și alți factori care sunt importanți pentru respectarea corectă a contractului la distanță de către ambele părți.
  5. Antreprenorul va înlocui cu fiecare produs sau serviciu în scris următoarele informații, care pot fi, de asemenea, stocate într-o manieră accesibilă pe un mediu de stocare:
    1. Adresa angajatorului unde se pot trimite reclamații.
    2. Condițiile în care clienții se pot folosi de dreptul de revocare sau o notificare de excludere a revocării.
    3. Informații despre serviciile post-vânzare și garanțiile de după vânzare.
    4. În secțiunea 4, paragraful 3, s-au încorporat termeni și condiții, dacă acestea nu au fost primite înainte de finalizarea achiziției de către client.
    5. Condițiile de anulare a contractului dacă durata contractului este de un an sau pentru o perioadă nedeterminată.
  6. Condițiile alineatului 5 sunt valabile numai pentru livrarea inițială, dacă antreprenorul este obligat să livreze un set de produse sau servicii.

Secțiunea 6 - Drept de anulare a livrării produsului

  1. După achiziționarea unui produs, clientul poate anula contractul în termen de 14 zile, fără indicarea vreunui motiv. Perioada începe de la primirea produselor de către consumator sau de către un reprezentant.
  2. În această perioadă, consumatorul va trata produsul și ambalajul cu grijă. El va despacheta sau va folosi produsul numai în măsura necesară pentru a evalua dacă dorește să păstreze produsul. Dacă dorește să-și folosească dreptul de revocare, el va returna produsul cu toate accesoriile și - dacă este posibil - în starea inițială și ambalajul original, către antreprenor, în conformitate cu instrucțiunile clare furnizate de antreprenor.

Secțiunea 7 - Cost de anulare

  1. Prin utilizarea dreptului de anulare, clientul nu suportă mai mult decât costul transportului pentru returnarea produsului.
  2. Dacă plata a fost deja făcută, suma restantă este plătită cât mai curând posibil, dar cel târziu în termen de 14 zile de la anularea comenzii.

Secțiunea 8 - Rezilierea dreptului de anulare

  1. Rezilierea dreptului de anulare a produselor este indicată în mod clar în ofertă, cel târziu, înainte de încheierea contractului. & nbsp;

    În rezilierea unei anulări se încadrează:
    1. Produse care au fost fabricate la cererile specifice ale clienților;
    2. Produse cu caracter personal;
    3. Produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate;
    4. Produse care sunt perisabile sau devin învechite repede;
    5. Produse, al căror preț depinde foarte mult de fluctuațiile pe piața financiară asupra cărora antreprenorul nu deține controlul;
    6. Produse precum ziare sau reviste;
    7. Produse pentru înregistrări audio și video și software de calculator, al căror sigiliu a fost eliminat;
  2. Excluderea dreptului de anulare a serviciilor este posibilă numai pentru servicii:
    1. A cărui livrare are loc cu consimțământul expres al consumatorului înainte de expirarea termenului de probă;
    2. Cum ar fi pariurile și loteriile;

Secțiunea 9 – Prețuri

  1. Cu excepția modificărilor de preț cauzate de modificările contribuțiilor la TVA, prețurile produsele și / sau serviciile nu vor fi majorate în ceea ce privește valabilitatea ofertei.
  2. Prin derogare de la articolul 1, antreprenorul poate oferi produse pe bază de preț variabil care au fost oferite anterior pe bază de preț fix datorită fluctuațiilor de pe piața financiară. Această dependență de fluctuațiile pieței și faptul că prețurile indicate sunt prețuri orientative sunt clar menționate în ofertă.
  3. Creșterile de preț în termen de trei luni de la încheierea unui contract sunt valabile numai în conformitate cu legile și reglementările aplicabile.
  4. Creșterile de preț, la trei luni de la încheierea unui contract, sunt valabile numai dacă contractantul a convenit acest lucru cu clientul și dacă:
    1. sunt conforme cu legile și reglementările aplicabile sau
    2. consumatorul are dreptul de a anula contractul, în data la care are loc creșterea prețului

Secțiunea 10 - Conformitate și garanție

  1. Antreprenorul se angajează să furnizeze și să întrețină produse și/ sau servicii, acordurile contractuale menționate în ofertă ’s specificații, adecvarea și / sau utilizabilitatea produsului sau serviciului și îndeplinirea acestora la momentul încheierii acordului, a prevederilor legale existente și/ sau a reglementărilor legale.
  2. Garanția oferită de operator, producător sau importator nu este afectată de drepturile și revendicările legale care poate fi pretins de client în cadrul unui contract la distanță în cazul unei încălcări a contractului prin antreprenor.

Secțiunea 11 - Livrare involuntară

  1. Livrarea produselor sau serviciilor de către furnizori se efectuează numai după depunerea comenzii de către client.
  2. Produsele care nu au fost comandate de către client sau nu au fost consimțite în mod expres pot fi reținute de acesta sau trimise înapoi fără costuri suplimentare.

Secțiunea 12 - Comanda și livrare

  1. Antreprenorul va lucra cu cea mai mare grijă posibilă în timpul procesării comenzii și livrării produselor și serviciilor.
  2. Adresa indicată pe site-ul web de către client este utilizată ca adresă de livrare.
  3. Conform termenilor și condițiilor cuprinse în articolul 4, compania va prelucra comenzile cât mai repede posibil, cel târziu, în termen de 30 de zile, dacă a fost convenită o dată mai lungă de livrare.
    În caz de întârziere, livrare imposibilă sau parțial posibilă, o notificare va fi trimisă clientului în termen de o lună. În acest caz, clientul are dreptul de a revoca contractul, indiferent de dreptul său de despăgubire.
  4. În cazul anulării contractului, în conformitate cu articolul 3, antreprenorul plătește înapoi suma plătită de client cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile de la rezilierea contractului.
  5. Dacă un produs comandat nu poate fi livrat, un înlocuitor va fi pus la dispoziție.
    Clientul va fi anunțat, cel tărziu în perioada de așteptare a livrării, că urmează să fie livrat un produs de înlocuire. Pentru aceste produse înlocuite se aplică un drept de retragere. Costurile returnării unui produs în această situație sunt suportate de către antreprenor.
  6. Toate produsele furnizate rămân în proprietatea antreprenorului până când sunt achitate integral.
  7. În orice moment, antreprenorul are dreptul să revendice bunuri de la consumator în absența plății sau în caz de faliment al consumatorului. Antreprenorul face apel aici la rezervarea dreptului de proprietate asupra mărfurilor livrate.
  8. Până la sosirea produsului la destinația clientului, antreprenorul suportă riscul unui produs deteriorat sau dispărut dacă nu s-a ajuns la un alt acord în mod specific.

Secțiunea 13 - Contracte permanente

  1. Clientul poate revoca contractele pe termen nederminat numai cu respectarea condițiilor de anulare relevante și numai după o perioadă de retragere de o lună.
  2. Contractele temporare sunt valabile doi ani. În caz de acord tacit cu clientul privind prelungirea unui contract la distanță, perioada de anulare este de o lună.

Secțiunea 14 - Plată

  1. Dacă nu s-a convenit altfel, perioada de plată pentru client este de 14 zile de la primirea mărfii. Pentru un serviciu, perioada de plată începe de la primirea documentelor necesare ale contractului.
  2. În conformitate cu regulile generale, nu se poate percepe nicio plată în avans mai mare de 50% de la clienți. După ce a fost decisă o plată anticipată, consumatorul nu poate afirma drepturi în ceea ce privește executarea comenzii înainte de efectuarea plății anticipate.
  3. Consumatorul este obligat să informeze antreprenorul despre orice specificație de plată introdus în mod greșit.
  4. În caz de neplată de către client, antreprenorul poate percepe costuri despre care clientul a fost informat anterior.

Secțiunea 15 - Proceduri de sesizare

  1. Antreprenorul deține o procedură de reclamație specifică și tratează reclamațiile conform acestei proceduri.
  2. Reclamațiile cu privire la executarea acordului trebuie descrise imediat, complet și clar și comunicate companiei, după identificarea deficiențelor.
  3. Reclamațiile trimise antreprenorului vor fi soluționate în termen de 3 zile de la primire.
    Dacă reclamațiile necesită un timp de prelucrare mai lung, clientul va primi o notificare cu privire la timpul estimat în care poate fi așteptat un răspuns detaliat, în termen de trei zile.
  4. Dacă reclamația nu poate fi soluționată de comun acord, cazul este considerat ca un caz de arbitraj și este transmis spre arbitraj.