Se încarca...

Returnări

Cum funcționează procesul de returnări?

Vizualizarea procedurii noastre de returnare

  1. Produsul îndeplinește condițiile de returnare? Treceți la pasul 2.
  2. Raportați produsul care va fi returnat folosind formular de retur online. Acceptăm doar produsele a căror returnare a fost notificată în avans.
  3. Vă rugăm să utilizați un ambalaj robust din carton pentru a ambala produsul. Tipăriți formularul de returnări și ambalați-l cu produsul care va fi returnat.
  4. Predați coletul la firma de livrări la alegere. Vă rugăm să rețineți că costurile de transport sunt suportate de dvs.
  5. Adresa-de-livrare:
    FysioSupplies BV
    attn. Returns Department
    Sylviuslaan 9
    9728 NS Groningen
    Nederland

  6. După primirea în stare bună a produsului și o evaluare pozitivă din partea departamentului nostru de returnări, veți primi banii înapoi în termen de 5-10 zile.

Întrebări frecvente despre returnare:

  • Care sunt condițiile de returnare?

  • Puteți returna un produs în termen de 14 zile de la primirea produsului. Produsul trebuie returnat în starea și ambalajul original (dacă este posibil). Produsele utilizate, deteriorate sau fără ambalajul lor original nu pot fi acceptate la retur.

  • Ce trebuie să fac pentru a returna sau schimba un produs?

  • Puteți returna un produs în termen de 14 zile de la primire, înregistrându-l pe formularul de retur online .

    Cerere de schimb/returnare

    Completați informațiile de mai jos pentru a returna un produs sau pentru a vizualiza o cerere de returnare anterioară.

  • Comanda #
  • Email sau numele de familie
  • Ce produse nu pot fi schimbate?

  1. Produse folosite sau deteriorate.
  2. Produse care nu sunt în ambalajul lor original.
  3. Produsele outlet, dacă este cazul, acesta va fi menționat în descrierea produsului.
  4. Software, al cărui sigiliu este rupt.
  5. Voucherele, cardurile cadou și notele de credit nu pot fi schimbate cu bani.
  • Cum funcționează o rambursare?

  • În termen de 5-10 zile lucrătoare de la primirea și aprobarea produsului returnat, vă vom rambursa prețul de achiziție la același număr de cont utilizat la plată. Dacă numărul contului ne este necunoscut, vă vom contacta.

  • Îmi pot schimba produsul cu alt produs?

  • Schimbarea unui produs nu este posibilă. Cu toate acestea, puteți returna produsul nedorit și comanda online produsul dorit.

  • Care este starea returnării mele?

  • Este posibil ca produsul returnat să fi ajuns în depozitul nostru conform informațiilor de urmărire primite de la serviciul de livrări, dar încă nu ați primit o evaluare. Procesarea produsului returnat poate dura până la 24 de ore de la sosire. Vă asigurăm că veți obține o soluție agreabilă. Vă vom ține la curent prin e-mail.

  • Ce ar trebui să fac dacă produsul livrat este defect sau deteriorat?

  • Ați cumpărat un produs care s-a deteriorat prea repede? Conform regulamentului, produsul este defect. În acest caz aveți dreptul la înlocuirea produsului sau la o reparație, vă rugăm să contactați echipa noastră de relații cu clienții. Există însă excepții. Anumite produse nu au o garanție, deoarece sunt produse outlet. În acest caz, va fi menționat în descrierea produsului. Prin urmare, acest produs nu poate fi returnat.

  • Produsul meu defect beneficiază de garanție?

  • În general, oferim o garanție de doi ani pentru toate produsele împotriva defectelor de fabricație. Produsul nu trebuie să se deterioreze în primii doi ani de utilizare normală. Dacă totuși se deteriorează, vom repara sau înlocui produsul gratuit. Pentru unele produse oferim chiar mai mult de doi ani de garanție.

    Un produs este defect? Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu fotografii și o descriere a defectului.

    Problema a apărut în perioada de garanție și este un defect de fabricație? Reparația este complet gratuită. Dacă defectul a fost cauzat de utilizare greșită, vom fi, de asemenea, bucuroși să vă ajutăm cu repararea.

    Exemple de situații:
    Fără costuri suplimentare
    Masa de tratament încetează brusc să funcționeze (să urce și să coboare), nu a fost scurtcircuitat și dispozitivul este conectat la sursa de alimentare. În acest caz, există șanse mari să fie un defect de fabricație, iar repararea și transportul este complet gratuit.

    Contra cost
    Perna mesei de tratament este deteriorată deoarece ați folosit substanțe chimice pentru curățarea suprafeței? Aceasta este considerată greșeala utilizatorului, caz în care se aplică taxe. Din păcate, nu putem indica în avans care vor fi aceste costuri. Mai întâi va trebui să examinăm produsul, să stabilim un preț și să vă oferim o propunere. Desigur, mai întâi trebuie să vă dați aprobarea înainte de a continua reparația.

  • Unde pot găsi starea restituirii produsului meu?

    Din păcate, nu este posibil să verificați starea restituirii. Cu toate acestea, vă asigurăm că plata se face în termen de 5-10 zile lucrătoare după efectuarea expedierii de retur.

  • Nu am primit nicio rambursare. Cum este posibil?

  • Perioada de timp necesară pentru creditarea în contul dvs. variază de la o bancă la alta. Plătim întotdeauna în termen de 5 zile lucrătoare după efectuarea returului. Suma nu este încă în contul dvs. după 10 zile lucrătoare? Vă rugăm să contactați echipa noastră de relații cu clienții.