Se încarca...

Întrebări frecvente

Cum pot returna produsele?

Nu sunteți mulțumit de achiziția dvs? Vă rugăm să ne anunțați în termen de 14 zile de la primirea produsului prin intermediul formularului de retur online.

Cum pot descărca factura?

Aveți un cont FizioSupplies? Factura dvs. este ușor de vizualizat și descărcat la detaliile comenzii din contul dvs. Dacă nu aveți un cont, este posibilă descărcarea facturii completând mai jos.

Pot comanda și dacă nu am o companie?

Da, puteți. Când plătiți, puteți alege între plata ca persoană fizică sau juridică.

Ce se întâmplă dacă nu găsesc un produs pe FizioSupplies.ro?

În ciuda gamei largi de FizioSupplies.ro, este posibil să nu puteți găsi produsul pe care îl căutați pe site-ul nostru. Pentru a vă oferi cel mai bun serviciu posibil, am dori să primim solicitarea produsului dvs. prin e-mail sau telefonic. Specialiștii noștri de achiziționări vor verifica pentru a vedea dacă putem livra produsul dorit, sau un produs similar.

Care sunt costurile de transport pentru comanda mea?

Costurile standard de transport pentru pachete în Olanda sunt 3,95 €, iar în Belgia 4,50 €. În caz că doriți să comandați pachete mai mari sau mai grele, costurile de expediere vor crește. Dacă doriți să aflați costurile exacte de transport, le puteți vizualiza în coșul de cumpărături. Costurile de livrare pentru livrare internațională diferă de costurile de transport în Olanda. Costurile de transport standard pentru Germania sunt de 4,95 EUR. Costurile de expediere sunt calculate automat pentru fiecare țară în coșul de cumpărături.

Pot ridica comanda mea în străinătate?

Da, livrăm peste tot în lume și suntem specializați în transportul în Europa. Puteți specifica adresa de livrare internațională la plasarea comenzii și ne vom asigura că pachetul este livrat acolo. Costurile de livrare pentru livrare internațională diferă de costurile de transport din Olanda. Costurile de transport standard pentru Belgia și Germania sunt de 4,50 EUR, respectiv 4,95 EUR. Pentru alte țări din UE, costurile de transport încep de la 7,50 EUR. Pentru livrările din afara UE, percepem costurile de transport de la € 120. Costurile exacte de transport sunt calculate în coșul de cumpărături.

Pot comanda și pe cont?

Oferim posibilitatea de a plăti ulterior cu Afterpay. Puteți alege această opțiune în coșul de cumpărături. Pentru clienții regulați, plata pe cont este posibilă. Veți primi factura după expediere.

Care este termenul de livrare al comenzii mele?

FizioSupplies livrează de luni până sâmbătă. Produsele aflate pe stoc sunt de obicei livrate a doua zi după plată. Produsele care nu sunt în stoc sunt livrate de obicei în termen de 2 până la 3 zile lucrătoare. În cazul în care produsele comandate au un termen de livrare mai lung, atunci vă vom informa întotdeauna în termen de 8 ore lucrătoare.

Cum pot urmări comanda mea?

Pentru a urmări starea comenzii dvs., vă rugăm să verificați codul de urmărire trimis prin e-mail pe care îl veți primi după ce comanda a fost expediată.

Încă nu puteți găsi ce căutați? Vă rugăm să nu ezitați să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți pe +31 50 549 2206. Asigurați-vă că aveți numărul dvs. de comandă la îndemână, astfel încât personalul nostru să vă poată servi prompt.

Mai pot schimba detaliile personale după plasarea unei comenzi?

Ați greșit când ați plasat comanda? De exemplu ați introdus numele sau adresa greșit? Vă rugăm să apelați la echipa noastră de relații cu clienții cât mai curând posibil pe numărul (numărul diferă de la o țară la alta). Dacă comanda dvs. nu a părăsit încă depozitul, vă vom ajuta să modificați detaliile.

Pot schimba sau returna un produs dacă nu corespunde așteptărilor mele?

Da, acest lucru este posibil în termen de 14 zile de la primirea produsului. Ne puteți raporta acest lucru prin intermediul formularului de retur online. p>

Returnările sunt permise, dar numai la produsele în condiții bune și cu ambalajele originale. Produsele utilizate, deteriorate sau fără ambalajul lor original nu pot fi returnate. Vă rog să citiți aici pentru mai multe detalii despre returnări.

Pentru cât timp este valabilă garanția mea?

În general, oferim o garanție de 2 ani pentru toate produsele împotriva defectelor de fabricație. Produsul dvs. nu trebuie să se deterioreze în primii 2 ani de utilizare normală. Dacă se întâmplă acest lucru, vom repara sau înlocui produsul dvs. gratuit. Pentru unele produse, oferim chiar mai mult de 2 ani de garanție.

Produsul dvs. este defect? Trimiteți-ne un email cu fotografii și o descriere a defectului. Problema a apărut în perioada de garanție și este un defect de fabricație? În acest caz reparația este complet gratuită. Cu toate acestea, în cazul în care defectul este cauzat din vina dvs, vă putem ajuta în continuare cu reparația.

Vă rugăm să ne informați și să beneficiați. info@fiziosupplies.ro din .